Kendim uyku eğitimi vermeye çalışıyorum sabah 7 de kalksak da 8 de kalksak da kendi kendine uyutmaya çalışıyorum besigin içinde piş piş yapıyorum elini yüzünü oksuyorum konuşuyorum öpüyorum yinede ağlıyor kucakta meme emerek uyumak istiyor sakinlestirip besigine koyuyorum enerji geliyor, kucağıma alır almaz uyuyor . Tekrar besigine koyuyorum sankii uyuyan o değilmiş gibi gözlerinin açıp hareketlenmeye başlıyor. Atak haftasina goree 4. Ay atagı bitmiş. Uyanık kaldığı her saat başı emmek istiyor. Eğitim verdigimde 1 gün çok güzel uyudu ama 2 ve 3. Gün asla uyumuyor Kucağımda uyutuyorum besigine koyuyorum 10 20dakika sonra uyanıyor