Mor_menekse Deryamaysa oğlumda da olmuştu temizlenmediği için oluyormuş canım düzenli sil geçer bişey olmaz
-_-hUysUzvetatlikadin Deryamaysa biraz büyüsün kendiliğinden geçiyor benim oğlumda öyleydi hep kulak pamuğunu ıslatıp siliyordum arada bebek yağı sürüyordum bir zaman sonra kendiliğinden geçti nemli bezle de silebilirsin hafifçe
1comez_anne Ben her sabah nemli bezle silip bakım yağı sürdüm geçmişti deneyebilirsiniz halada öyle yapmaya devam ediyorum tekrar olmasın diye
Gulcannm Kulak arkasını bezle güzelce sil ve krem sür kulak çubuğu ile de arkadaki çukuru temizle kok orda var aslında ama çok dikkatli ol ben başta bilmiyordum oğlumun kulağını yara yaptım