Esramtd1 Arkadaşlar bebeğine laringomalazi teşhisi konan varmi nelere dikkat ediyorsunuz bitenler ne zaman bittiiii.
Brolar6363 Bebeğim mememi çok alamıyordu. Mama da veriyorum şuan 4 aylığız hiç o ses yok kendiliğinden gitii