Eskiz25 Bebeğim bi kaç gündür neredeyse her karnını doyurduğumda kusmaya başladı. Hem anne sütü alıyor hemde mama. Kullandığımız mamadan kaynaklı olabilir mi? Daha önce başına böyle bişey gelen var mı ? Yardımcı olun lütfen ne yapacağımı bilemiyorum.
Fuatebru3366 Eskiz25 fazla gelmiş olabilir ölçülü oranda vermelisin benim bebeğim de böyle olmuştu mamayı günde 2 biberon verdim hep meme emdi bu sayede düzene girdi bide değişik mama dene belki bu iyi gelmemiştir
Abc_1010 Eskiz25 bebeğiniz ne kadarlık? Muhtemelen fazla geliyor,çok küçükse doyduklarını anlayamıyoruz maalesef,biz verdikçe alıyorlar:) sonra da kusuyorlar
Eskiz25 Fuatebru3366 45 cc yiyor aslında 34 günlük. Mama kutusunda ki ölçüye göre de az yiyor. Daha önceden de bu şekilde veriyordum hiç küsmüyordu şu bi kaç gündür var
Eskiz25 Abc_1010 34 günlük çokta yemiyor her zaman ki verdiğim gibi veriyorum ama bi kaç gündür bu şekilde kusuyor bundan önce böyle sıkıntı yoktu.
Abc_1010 Eskiz25 yani anne sütünü çok alıyordur belki öncesinde fazla çekmiyordur veya mama kaynaklı.