Tubiiik yukarıda okuduklarımdan anladığım kadarıyla tekrar kesilince iyileşiyorsa sevindim keloidimi de aradan çıkarmış olurum 😅 benim kendi doktorum girmedi doğuma asistanlar yaptı buna da şükür. İçimde gazlı bez, makas falan unutmalarından korkuyordum 🥲