Bebeğimiz henüz 40 günlük, kucakta uyuyor ama yatağa koyunca kısa bi süre sonra uyanıyor. Sert reflü yatağı kullanıyoruz herhangi bir sağlık problemi de yok. Derdi yatakla sanki :) Gündüz uykularını içinde uyuyabileceği anakucağı almayı düşünüyorum ama işe yaramaz diye korkuyorum. Babasında halasında kimin kucağında olursa olsun hemen uyuyor yani sırf bana duygusal yakınlık hissediyor diye değil kucakta uyuması… böyle bi sorun yaşayıp manuel sallanan anakucağı ile çözenler oldu mu? Önerir misiniz? Hangi modeli kullandınız?