Arkadaşlar kızım 4.5 aylık oldu yavaştan destekli oturmaya başlatmak istiyorum sizce Bebeyatmaz mı daha kullanışlı yoksa önden açılır babyjem oturak mı banyo oturası diye de geçiyor kullananlar yazabilir mi ne süre kullandınız kullanışlı mı bebek duruyor mu ?