aliMommy bizim biraz küçüktü ama bize de doktor aynı şeyi söyledi kan tahlili istedi orda karaciğer enzimleri çok yüksek çıktı ultrason da istedi onu da yaptırdık çok şükür ultrason temiz çıktı ama karaciğer enzimleri için sıkı takip edeceğiz her 3 haftada gelip kan vereceksiniz dedi 10 ay sürekli git gel yaptık anca 10 ayda karaciğer enzimleri düştü yani toplamda bir sene git gel yaptık herşey iyi bi sıkıntı yok dedi doktor ama şişlik gitmedi hala var