Hanımlar bugün pide yapmak için hamur yoğurdum bi 3 saat sonra geldim baktım ki hamurum kabarmamış zaten telaşla fark etmedim pideleri yapacağım şekilde yaptım hazır ettim fırına koydum birde baktım ki içi bi tuhaf oldu hemen aklıma geldi çöpe bi baktım ki maya yerine kabartma tozu dökmüşüm dalgınlıkla fark etmemişim aslında ikisi de farklı biliyorum görsel şekil işte oruç bi yandan çocuklar bi yandan hamurumun yarısı duruyor artık önceki yaptıklarımı malesef hayvanlara vericem kalan hamur a biraz ılık süte maya ekleyerek aktifleştirip tekrardan yoğursam olurmu ?