Kızım nerdeyse 10 gündür mama içmiyor yemiyor geçen hafta götürdüm idrar tahliline, kültürde yüksek miktarda üreme oldu. Antibiyotik başlayacağız bugün ama ben bittim kaygım çok yüksek ya bunla da geçmezse ya hiç içiremezsem diye. Her gün ağlıyorım artık içim gidiyor yemiyor