Kizlar doktor bunları yazmış bebeğim üç buçuk aylık bugün taburcu olduk 3 gün hastanede yatık evde tedaviye devam dedi bu arada öksürük vardı ama ben anlamadım buhar yapılacaklar hepsi karisacakmi ayrı ayrı mı yapilacak hastaneyi aradım Dr ulaşamadım bide antibiotik günde üç defa 1 ml mi ya kafam çok karıştı detaylı yazmış reçeteyi ama eczacı böyle yazmış eşimde doğru düzgün sormamis ben almadım ilaçları bilgisi olan varmi