Yamaninannesiiiiii mAAlesef hiçbirşey tüketemiyorum yediğim şeyler kabak,patates,pırasa,taze fasulye,kuzu eti,pirinç pilavı,makarna ,salatalık ,marul ,havuç yemeklerde biber salçası kullanıyorum çünkü domateste yasaktı bir haftador domatesi açtık daha yeni çok şükür bir tepki vermedi şuan domates salçası ve domatesi açtım bakalım ufak ufak besinleri açmaya başlıycaz ama sizde herşeyi kesin yediklernizi yazın sonra 3 gün bir besini yiyin mesela çoçuğnuzu gözlemleyin gazı kusması ishali artarsa yada huzurszlğu olursa karnı ağrıyor genelde o besini not edin tüketmeyin ben hala yukardaki besinleri tüketiyorum sadece