Kızlar eşinizle beraber mi yatıyorsunuz benim eşim çok erken gidiyor işe kızım 35 günlük daha dün odamıza geçtik hep annemle salonda kalıyorduk dünü atlattık bir şekilde eşim uyanacak diye de ekstra strese giriyorum sabah 6 da gidiyor işe kıyamıyorum da hafta sonları bakımına yardım ediyor sizler napıyorsunuz gece bebek ağlayınca falan dün ağlayınca hemen oturma odasına gittim merak ediyorum benim gibi var mı