36 günlük bebeğimi uyandırıp doyurabilmek için akla karayı bile seçemiyorum o derece zaten emmiyor, onu öğretmeye çalışıyorum.. Kırk takla atıp uyandırıyorum zorla besliyorum altını temizleyip gazını alınca uyanıyor bu sefer de bir saat uyumuyor tam uyuyor sonra yeniden beslenme saati geliyor bu karmaşa içinde sıkıştım. çok fenayım 😞