Didemxy Kızlar merhaba bebeğim 1 haftalık oldu göğüs uclarim hala cok acıyor hamilelikle lansinoh göğüs ucu kremi kullandım 38. Haftada başladım halada kullanıyorum ama banamisin demedi kanamaya başladı artık siz nasıl önlem aldınız ?
Melinda101019 Didemxy Devamlı sür yani kuru bırakmamaya özen göster benim paramparça olmuştu toparladı çok geçmiş olsun
Oykuveannesi Didemxy benim de yara olmuştu o kremden kullandım bide ayrıca gögüs Kalkan’ı kullandım şuan daha iyi
Semadefnemurat Didemxy aynem devam et. Ayva çekirdeği ile suyu bir kaba koyup jel olmasını bekleyip onu da sürebilirsin. Onu da yapan çok
Dorukveannesii Didemxy canım zeytinyağı sür iyi geliyor birde emzirdikten sonra sütünden sür benim öyle geçmişti
Didemxy Melinda101019 zaten hiç kuru kalmıyor ki canim bebeğin surekli emmek istiyor emmedigi zamanlarda krem sürüyorum etkisi yok. COk acıyor
Nills Gümüş kapak tavsiye ederim. Merhemlere bir sürü oara vereceğine bir defa al bidaha çocuğun olursa yine kullanabilirsin. Ben aşırı memnun kaldım hiç göğüs acısı yaşamadım onun sayesinde. Silver nurse marka almıştım ben. 2 güne elime geçmişti
Deletedmom021 Kendi sütünü sürüp kurumasını bekledikten sonra kremi sürün. Sık sık da açık bırakın hava alması ve kendi sütümle geçirmiştim. Bir kaç kez de kantaron yağını denedim ama etkisinden emin değilim. Bence en etkilisi kendi sütümdü.