3 yaşında hiç zorlamıyo beni günlük hayatta ama otobüste nasıl olur hiç bilmiyorum. Uçak yok malesef. İlk defa otobüsle gidicem uzun yolculuk yapanlardan bilgi almak istiyorum. Normalde kendi arabamızla gidiyorduk ama şuan eşim burda kalacak ben gidicem. O dış göreve gidecek çünkü ben tek kalamıyorum diye bu sefer ramazanı memlekette geçiriyim dedim. Evet bekliyorum yorumları