Merov Kuzum11 fakir marka firitözüm var çok memnunum çok pratik gerçekten hiçbiyer yağ olmuyor balkona koyuyorum kokusu falan da orda kalıyor aynısından 1 tane daha var bende çok az kullanılmış dilerseniz satabilirim