Papatyamkuzum Merhabalar. İzmir’de gidip memnun kaldığınız göz doktoru öneriniz var mı? Devlet hastanesi, özel hastane yada özel kliniği olan doktor önerilerinizi bekliyorum
Papatyamkuzum BuzluKahve bucada oturuyorum. Tınaztepeyw götürmüştüm üç aylıkken iki dakika muayenesi sürdü. O zaman kayma sorunu vardı gözlerinde kızımın. Çok sinmedi içime. Sonrasında da bi doktor vardı muayenesi 1500 lira olduğu için gidemedim.
Papatyamkuzum BuzluKahve merhaba. Size teşekkür ederim. Bugün kızımı muayene için önerdiğiniz doktora götürdüm. İlgili bi doktordu ama kızım muayene etmesine pek izin vermedi. İyi bi doktor buldum sayenizde. Tekrar teşekkür ederim🫶🏻
Ege_eylul Benim kızımdada 3 4 yasından itibaren başladı kapatma yaptık gözlük kullandık şuanda var biraz ama gittikçe azalıyor izmirde gitmedigimiz göz doktoru kalmadı nerdeyse ama en iyisi 9 eylül üniversitesi suan 6 ayda bir kontrole gidiyoruz
Ege_eylul Evet ben cimere bile yazdım bunun icin persembe günleri randevu saatinden 15 dk önce sisteme giris yapın ve cikmayın ozaman alabilirsiniz ben öyle yapıyorum hemen alınıyo