M-mirac64 Arascannn merhaba benim beebgim de 3 aylık mama yiyor doktr seviyorsa su ver sevmiyorsa zorlma dedi
Olimbonii Arascannn 7.gununden beri veriyorum doktorum sarılığı için vermemi önerdi o gun bugundur cok seviyor suyu suan 6 aylik
ssereny Arascannn her mamadan sonra kaynamışta ılıtılmış sudan bir çay kaşığı vermelesin dedi doktorumuz da ebe ablamızda meme emen çocuklarda 6 aya kadar su ihtiyacı olmazmış ama mama yiyen çocuklarda bir çay kaşığı vermen lazım dediler.