,14 aylık kızım sma optik pro 3 kullandık doktorumuz bırakmanızı söyledi kilosu gayet güzel dedi bende karşı komşumun annesinden süt aliorum kaynatıyoruz içine nesguik toz ekliyorum çok da sevdi sabau öğle akşam ara öğün yapioruz aralarda süt veriorum çok da sevdi