8 aylık bebeğim var geçen ay regli oldum ilk bu ay olmadım ne olur normal olduğunu diyin çok kötü bir doğum geçirdim bebeğim ile yalnızım tekrar hamile kalmaktan çok korkuyorum korunuyoruz ama yanlış birşey olabilir bilmiyorum internet den test aldım inanın yapmaya korkuyorum