Melek1919 ben çocuk şarkısı açarak içirmiştim biberonu öyle kabul ettirdim bide Candy Crush saga reklamı çıkıyor ya YouTube da o daha çok ilgisini çekiyor onu açarak içirdim olmadı kundakladım aldım kucağıma hafif zıplaya zıplaya şarkı söyleye söyleye verdim ekrandan uzak tutun diyorlar ama ben mecbur kaldım yeter ki yesin diye 5-10 dakika maması bitene kadar izletmiştim 🙊 uyku arasında da emiyorlar en çok öyle emziriyordum