Merhaba herkese,
Kızım yakında 11 aylık olcak fakat hala emeklemiyor. Bazen emeklemeye çalışıyor bi bacağını öne atıyor diğerini atamıyor pes edip oturma pozisyonuna geliyor. Bazende popsunu sürerek ilerliyor. Dün fark ettik kızımı ayak üstü tutmaya çalışıyoruz hatta oyuncak aldık tutunarak dursun diye ama kızım ayaklarını tam basmıyor ayak ucunda duruyor ve yürütmeye çalıştıkca ağlıyor.
Ben çok endişeliyim lütfen yardım edin ya napmalıyım🥺🥺🥺