Bende vardı bu rahatsızlık.hala çok çok az dahi olsa var ama çok büyük oranda iyileşti.
Yıllarca bir sürü dermokozmetik ürün denedim lazer tedavisi oldum.
Ben bu hastalığın kesin nasıl geçeceğini size anlatayım.
Öncelikle gluten ve süt içeren herşeyden uzak durmadan kurtulamazsınız. Beslenme çok önemli. Paketli gıda, abur cubur, gluten ve süt ürünlerini hayatınızdan çıkarmalısınız.
Sonrasında cildinize iyi gelen dermokozmetik
yani eczanelerde satılan güneş kremi,temizleyici, nemlemdirici, serum kullanırsanız iyileştiğini görürsünüz.benim için süreç böyle ilerledi.