Merhaba anneler bebeğim 19 aylık gece uykuya gecerken cok agliyor anne diye birsure sonra ancak dalabiliyor. 1 haftadir ise basladim o yuzden mi bilmiyorum babannesi gunduz ayaginda sallayarak uyutuyor aglamadan gece ben yanindayken cok agliyor memeyi kestigimde bile 2 gunde alismisti. Neden bu kadar agliyor olabilir tecrubeli anneler yazar misiniz ?