Tosbiktosbikk Merhaba05 uhAuhAubAbuAbuazhuaz Benim oglum ne zaman uzansam ustume yatarak emmmeye geliyo meme meme diye😅😅😅
Merhaba05 kolonyalimendil belkide süt az diye öyle yapıyodur bilmiyorum ama ben dediğim gibi sütümü kontrol ettim var yani eminim
kolonyalimendil Merhaba05 önceden böyle değildi öncede azdı ama emmeye çabası vardı 4. Ay atağına bağlıyorum şuan