Benim bebeğim prematüre doğdu, bu zamana kadar sadece anne sütü verdim. Sabah dolu göğüsle uyanıyorum, ama öğlene kadar tamamen bitmiş oluyor, eskiden gün içinde göğüslerim aynı şekilde dolardı, sertlesirdi. Ama artık dolmuyor. Bebeğime de az geliyor demekki ki, ikinci memeye geçiyorum artık her öğünde..
Bebeğim 4 ay 27 günlük, ama biz hala yenidoğan gibiyiz, saat başı emmek istiyor, max emmedigi süre 2 saattir. Bu şekilde olunca goguslerim de dolacak süreyi bulamıyor mu diye düşünüyorum.
Bu süt meselesi beni çok strese sokuyor, sütüm mü yok diye düşünüyorum, yada yetmiyor mu, daha fazla olsa daha fazla mı emerdi diye kendimi sıkıntıya sokuyorum. Mamaya başlamayı düşündüm ama mama da kabul etmiyor.
Bir fikri olan Allah aşkına benimle paylaşsın, süt pompami da birisine verdim yeni doğum yaptı, ne yapabilirim ?