-boi Merhabalar düzenli olarak regli görüp hamile kalanlar varmı acaba 11 aylık bebeğim şuanda daha önce bir kaç kişiden duydum belirtilerim var henüz test yapmadım ama sormak istedim sizlere
starwomen -boi ben düzenli şekilde regl olup hamile olduğumu tesadüfen öğrenmiştim. Doktor hamile kaldıktan sonra regl olmuşsun demişti
9mart -boi ben canım regl iken 2 aylık hamileymişim doktora da söyledim bunu normal karşılamıştı tesadüf eseri test yapmştım hiç bi hamilelik belirtiside yaşamamıştım
-boi 9mart ben de şuan aşırı şüpheleniyorum 2 gün gecikti karnımda hafif bir şişlik var ama ilk aylarda imkansız şişmesi reglim hep düzenliydi ve ara ara şiddetli bel ağrılarım oluyor