Kızlar selam, 47 günlük bebeğim var ve kolik bir bebek. Akşam 9 da ağlamaya bir başlıyor gece 3′e dek sanki canından can gidiyormuşcasına ağlıyor. Kolik bebek müzikleri, fön makinası sesi, sıcak suda yüzdürme, gögüste yatırma her şeyi yaptım ama sakinlemiyor. Mesela arabayla gezdiriyorum sakinlesin diye sakinlesiyor, motoru kapattigim an agit kopariyor. Röntgeninde de gaz dolu olduğu çıktı. Gaz damlası da kullanıyorum. Nasıl geçer acaba? Siz bu süreçte neyi faydalı buldunuz?