Senayismail Bebeğim altı aylık iki kere fışkırarak kustu ilk defa böyle kustuğunu gördüm. Yarım saat bi saat oluyor şimdi de kaka yapıyor galiba ishal. N’oluyo sizce doktora gideyim mi
Zlnmst Senayismail 6 ay 9 günlük kızım biraz önce aynısı oldu biz de doktordan gelmiştik geri dönemedik ama su kustu fışkırtarak genel olarak iyi görünüyo inşallah bişey yoktur bakalım tekrar olursa götürebilirim
Aylincaliskan Senayismail hemen götürün bizde aynı şekilde kusmayı yaşadık doktor ciddi enfeksiyon geçirdiğini söylemişti uzatmadan götürün
Padfoot Senayismail fışkırarak kusma durumunda her zaman acil bir şekilde acile başvurun. Her zaman enfeksiyon gibi basit bi durum olmayabilir. Ciddi sonuçlar doğurabilir
Zlnmst Senayismail canım götürdün mü bizim sonra olmadı hiç ishal falan da yok bi kere oldu sadece o yüzden çok endişe etmedim siz ne durumdasınız
Senayismail Aylincaliskan Bitlis’te görev yapıyoruz şu an çocuk doktoru bulamayabiliriz. Acil anlar mı