Bebekkiz merhaba benim kızımda da bu aylarda başlamıştı. 9 aya kadar sürdü kimi görse eve kim girip çıksa ya da biz de gitsek aynı şekilde çığlık çığlık ağlıyordu. Hatta birçok araştırma yaptım biz mi bu şekilde olmasına sebep olduk diye. Ama hee okuduğum yer ben anne, babamı biliyorum demeye geliyordu güvenli bağlanmasının bir göstergesiymis