Merhaba benim de 5,5 yaşında bir kızım var şimdi 2 aylık bi kızım daha oldu çok şükür. Büyük olanın sizin ki gibi bana hiç bir zorluğu olmadı bu zamana kadar şimdi ki kızımlada şuana kadar güzel gidiyor ilişkimiz. Bizimki büyük olduğu için midir bilemem ama kıskançlığı aşırı derece olmadı çok seviyor kardeşini de arada küçük kıskançlıklar oluyor tabi ki o da meme emmek istiyor bazen ☺️ Ama iyi ki yapmışım diyorum iyi ki olmuş diyorum. Bende rahata çok alışmıştım çünkü kızım kocaman benimle arkadaşlık sohbet edecek kadar büyümüştü çünkü. Ama bu ikinci de tuzu biberi oldu hayatımızın. Bence sizde arayı çok açmadan yapın bi tane hayırlısı ile. Evdeki hayat bile bi başka oluyor onlarla ☺️