Kızlar nolur bana yardımcı olun doğumdan önce vücudumda çatlağın ç si bile yokken doğumdan sonra haritaya döndüm resmen hamileyken her türlü krem kullandım son 2 hafta kala öyle çatladıki her yerim büyük büyük yarıklar oluştu karnımın alt kısmında bacaklarımda aynada kendimi görmeye tahammül edemiyorum kocam napsın kendimi çok kötü ve yetersiz hissediyorum eşim sıkıntı etmediğini söylüyor sen annesin vs diyor teselli ediyor sağolsun ama ben kendimi bu şekilde kabullenmek istemiyorum kremle falan geçeceğine inanmıyorum varmı bu işe çözüm bulan bana yardımcı olun lütfen !!