Monalisa577 1bebe_1anne suan kilo alimi iyi birde ben çok fazla vermiyorum anne sutu ve gun icinde 2 kere mama veriyorum
Aybkemm 1bebe_1anne comfort anne sütü almayan ve gazlı bebekler için optipro anne sütü alan bebekler için diye okumuştum.
Masal_Arya 1bebe_1anne daha once hipp kullaniyordum bebegimde hem gaz hemde kabizlik oluyordu 1 hafta once sma comfort kullanmaya basladm bebegim gazini cok rahat cikariyor
HerseyibilenAnneee 1bebe_1anne ben bebelac gold dan çpk memnun kalmıştım bütün mamaları denedim aptamil kabız yapıyor sma yı da benim kızım içmemişti
Acemimelekannesi Dogdu doğalı hip kullanıyorum 4 ay 10 günlük arada 1 sefer aptamil 1 seferde sma kullandım yemedi sürekli çıkardı devam ettim bende kilo alımı da gayet güzel maşallah