Selam kızlar hayırlı ramazanlar🫶🏻🫶🏻
Oğlum doğalı 20 ay oldu. Öncesinde böyle birşey le karşılaşmadım. Sezaryen yara izine bastırınca tam ortasından böyle fındık büyüklüğünde birşey elime geliyor. Fıtık falan değildir heralde ve ne zaman dan beri var da ben farketmedim bilmiyorum psikolojik olarak dokunmuyordum oraya . Aynı durumu yaşayan var mı?