Sedaa566 canım ben hiç önermiyorum o tarz şeyleri 1 kere denemek için aldım içime de hiç sinmedi bebekler için yapılmış olsa dahi iicine muylaka koruyucu vs.ekleniyor ben kendim evde elma havuç balkabağı haşlıyorum sonra bilendir da çekiyorum tadı hem şekerli çok güzel oluyo hemde tam kavanoz maması gibi oluyor denemek istediğim meyveleri değiştirip bu şekilde pişirip veriyorum bir yere giden de de kavanoza koyup götürüyorum