Merhaba canım anneler,
31 aylık oğlumu bugün itibarı ile meme’den kesiyorum. Bu saate kadar hiç emmedi ve efsane mutsuz. Öğle ve gece uykusunada emerek uyuyordu. Öğle uykusu uyumadı. Asıl korkun akşam :) nasıl yapıcam hiç bilmiyorum. Deneyimli anneler lütfen yardım edin 🙏