Soybaa_family Öncelikle hayırlı ramazanlar benim bebişim 6 aylık emiyo ek gıdaya da geçtik ama tabi az az yiyoruz bugün oruçluyum şükür iyi gidiyor emzirdikten sonra su sıkıntı oluyo birazcık umarım sütte azalma olmaz iyi giderse tutcam inşallah sizde durumlar ne benim gibi olanlar varmı
queen_mom Soybaa_family benim kızım 4 aylık.niyetliyim şuan iyi gidiyor şükür . Allah kabul etsin oruclarimizi 🤲🤲
Mrcannesi queen_mom ay banada haber verirmisiniz sütünüzde azalma oluyormu benimkide 4 aylık cesaret edemedim güncel anne ilk 6 ay önermedi doktor bide sütğn kalitesi besin değeri düşüyormuş sağlıklı besinleri tam almıyormuymuş ne 🥺🤷🏻♀️
3310umbozuk Benimde 6 buçuk aylık, dişleri zorluyor kızım memeye çok düştü bu günlerde, niyetliyim fena başım ağrıyor inşallah firesiz tutarım 🤲 Allah oruçlarımızı kabul etsin inşallah.
Soybaa_family 3310umbozuk amin inşallah sütümüz azalmaz rabbime sığındım bende bizim alttan 3 diş çıktı üstler zorluyor şimdide hayırlısı bakalım
queen_mom Mrcannesi sutumde şuan hiç azalma olmadı çok şükür inşallah böyle devam eder. Sahurda süt yapıcı şeyler yemeye çalışın ve bol bol su. İftarla sahur arasında da bol bol su içince sıkıntı olmuyormuş öyle okumuştum.mesela biraz once sahurda menüm de dereotu da vardi. Dereotu süt yapma özelliği olduğundan . Bide birkaç gün denemek gerekiryor ona göre karar vermk lazımmış dini boyutunu bu şekilde biliyorum ☺️
Mrcannesi queen_mom benimde içim hiç rahat değil bugünde yedim ama bende bir deneyim sahuru yapıp bugün sütümde bir sorun yok Allaha şükür azalırsa çocugum doymazsa diye endişeleniyorum zaten hep iştahsızım tutsam iyi olur orucumu 🥺
queen_mom Mrcannesi ay bisey diyim mi. Sütüm vardı çok şükür ama daha da arttı Sanki gece yiyorum ve bol su içiyorum diye mi acaba .bide oruç tutcam diye ekstra dikkat ettim ya yediklerime. Ben şok 😅dene kuzum Allah’ın izniyle azalmaz ama dediğim gibi suyu ihmal etme