Merhabalar. Oğlum 31 haftalık doğdu. Kronolojik 2,5 aylık , düzeltilmiş 2 haftalık.. 2-3 saatte bir besleme olayını ne zaman kesmeli.. sarılık vs sorunumuz yok ve uykusu iyi olmadığı için uyuduğunda uyandırmıyorum bazen beslemek için doğru mu yapıyorum acaba? Bir de kaka yapamıyoruz bu yüzden uykuları çok bölünüyor ne tavsiye edersiniz