Beyzaql Göbek fıtığı olan var mı ya ağlayınca kendini zorlayınca göbeği dışına doğru çıkıyor ve ağrı sancı yapar mı?
oznur0614 Benim bebegimde de oldu şuan 4 aylik yaklaşık 3 aydır var. Bi kac yerde farklı farklı doktorlara götürdüm Çocuk doktoru cocuk cerrahi hepsi 1 yaşına kadar düzelir dediler. Hatta şuan küçülmeye başladı. Gaz problemi geçince duzeliomus kendiliginden
079aslankuzusu oznur0614 dzeliyo canım benim kızımdada vardı 1 yasına kalmıyo bile suan bebeğim 8 aylık coktan gecti
Belizanasi Bu fitiklar icin bel kemerleri satılıyor onlardan kullanabilirsiniz. Benim kızımda da oldu biz kullandik göbeğe baskı yaptığı için cabuk düzeliyor. Veya doktor 1 lirayı sargı beziyle kuşak gibi sarın demişti oyle de yapabilirsiniz 1 ay içinde gecti.
oznur0614 Belizanasi merhaba ya evet biz kemeri de denedik parayi da ama bebeğim onlarda çok huzursuz oluyordu ağlıyordu bende kullanmadım bidaha zaten küçülüyor da geçer insallah ☺️