Kaderyerr oğlum çok sakin bir bebekti aşırı pozitifti mesela mağazaya girdiğimde girmek istemiyor kendini yerlere atıyor sinirlenince elindekini fırlatıyor ille onun dediği olucak sürekli inat kreşe gidiyor etkinliklere katılıyordu inat ediyormuş katılmak istemiyormuş masanın altına giriyormuş kendini yerlere atıyormuş o sakin çocuk gitti huysuz bir çocuk geldi dışarı çıkamıyoruz bu yüzden