Zeynepasya13 neocate kullanıyoruz biz. Benim bebeğimde çok kusuyordu ve kanlı dışkı gozlemlemiştim. Resmini felan gösterdim doktora gastroenterolojiye yolladı ve bu mamayı verdi denemelik. Banada süt diyeti. Ama oğlum beni pek emmediginden dikkat etmedim. Mama iyi gelince dikkat etmeye karar verdim. Sonrasında başka bir doktora gittik. Yine özelde çocuk doktoru. Mamaya devam edelim mi diye sorunca edin dedi. Bize yine denemelik olanlardan yani tanıtım amaçli olanlardan vericekti elinde kalmamiş rapor çıkardı. Bir senelikti. Ek gıdaya da geçince kusmalar iyice azaldı tabi süt ürünlerini kisitliyorum. Süt ürünleri tüketim artınca pişik huysuzluk kusma oluyor.