merhaba biricik anneler,oğlum 9 aylık ek gıda ile sıkıntımız var 1 aydır yemiyor desem yeridir.Öncesinde gayet yiyiyordu tam pütürlü yapacaktım ki yememeye başladı.Bekledim ısrar etmedim 3 hafta yemedi bi baktık ki dişi çıkmış.Diştenmiş dedim ama içim rahat etmiyor kaşığı görür görmez kafasını çeviriyor ne yapmalıyım acaba yani çok takma diyorlar ama takıyormuş insan 🤦♀️Bu arada hem emiyor hem mama içiyor.Şimdiden teşekkür ederim,hayırlı ramazanlar ☺️