Zeytin-gozz1 Merhaba anneler. Bu konuyu merak ediyorum çünkü 2 yaşında ki bebeğimin bana göre çok az bez değişimi oluyor.gunde en fazla 3 ,bazen pekte dolu olmuyor hatta..normal mi acaba?
Yasanixxx Zeytin-gozz1 merhaba 2 buçuk yaşında kizim günde 2 veya 3 bezi dolu oldunda günden güne degisiyor bazen az bazen cok isiyor 😊
Zeytin-gozz1 Yasanixxx anlıyorum. Küçükken bez sayısından doyup doymadıklari anlaşılıyor ya şuanda da öyle mi diye merak ettim 🙂 teşekkür ediyorum sağlıkla büyütün🌸
Zeytin-gozz1 Nurcukk01 valla tam olarak bende bilmiyorum ki. Yani bebekken bez sayısından doyduklarını anliyoduk .şimdi bez sayısı günde 2 nadiren 3 oluyor .o zaman doymuyor mu demek oluyor acaba bunu merak ediyorum 🌸
momandad_16 Nurcukk01 14 aylık bebek için az değil mi ya oğlum 19 aylık şu saate kadar 4 kere aldım siz düşünün
siyah3430 Nurcukk01 14 aylık için az 5-6 ile ilerliyorduk o aylarında şimdi 21 oldu 3-4 gidiyor gece olan uzun diğerleri kısa sürede değişim yapıyorum çünkü büyüdükçe rahatsız oluyor.
Zeytin-gozz1 Bebegimm1 benim teorime göre büyüdükçe daha fazla su vs. İçtiği için daha çok bez değişimi olması gerekir ama durum tam tersi heralde anladığım kadarıyla.
Nurcukk01 şimdi normal kaka da yapıyolar yedikleri katılaşıyor sonuçta doyuyordur merak etmeyin inşallah
Zeytin-gozz1 Nurcukk01 inşallah öyledir. Benim ki aşırı iştahsız .acaba tam karnı doymuyor mu diye endişe ediyorum