Ece703935 Sevgili anneler bebeğinize ilk adım ayakkabısı olarak hangi ayakkabıyı aldınız? Nelere dikkat ettiniz? İlk kaç numarayla başladınız? Bebeğim 5 aylık indirimleri takip ederek yavaş yavaş ayakkabı alayım diyorum tavsiyeleriniz neler?
Aselllll Ece703935 ben vıcco kullanıyorum en baştan berı 19 numara almıstım 10 aylıktı suan 30 aylık 22 23 gıyıyoruz
Guly1 Ece703935 ilk çocuğuma vicco tercih etmiştim, ikinci çocuğuma da Allah izin verirse vicco düşünüyorum ama yaza geliyor acaba kapalı modelini mi yoksa açık modelini mi alsam ona karar veremedim
Ece703935 Aselllll ben de baktım onlara aklımdalar, kaç numaradan başladınız en küçüğü ilk sefer için olmuş muydu ?
Aselllll Ece703935 evet canım olmuştu ama götürüp deneyip alın her cocuk farklı oluyor zaten ilk adım ayakkabıları hepsı ortapedık