Kızlar ben oğluma telefonu sadece yemek yerken veriyorum sevimli dostlar açıyorum. Yemeği bitince kapatiyorum eskiden oyaliyordum oyuncakla felan yiyordu şimdi telefona alıştı malsef. Sizler nasl yediriyosunuz istahida çok yok zaten devamlı yiyen bı bebek değil eline bisi versem ya parçalar atar ya ısırır atar ama asla yutmaz. Mama sandalyesinden kalkar ayakta durur aşırı hareketli. Tanelide yemiyo sabah kahvaltisi hep mamamsi puremsi şeyler. Sizler nasl yediriyosunuz neler yapiyosunuz yardmci olrmsunuz bana benm bebegmde 1
yaş 2 aylık olacak 💙