Kızlar merhaba benim bebiş çok fazla kaka yapıyor günde 7 8 bez değiştirdiğim oluyor çiş hariç normal mi bu kadar yapması sizce pişik oldu yıkıyorum da ıslak mendil de sürmüyorum kızarmaya başladığımdan beri bepantol pişik kremi kullanıyorum ama sanırım bir faydası olmuyor hala kızarık iki taraflı bide dikkat de ediyorum ama yok gitgide kızarıyor daha kötü olmasından korkuyorum önerebileceğiniz başka bir krem var mı