4 aylikken ismine bakmaya baslamisti, bebeginle ilgilenirken gozlerine bakarak konus yani ismini söylediğinde gozlerine bak. Birde cocuga bu zmaana kadar ismiyle mi seslendiniz? Ben erken ogrenmesi icin dogdugu andan beri ismiyle sesleniyorum tabiki yavrum kuzum deniyor ama cocgunlukla isim kullaniyorz