Hanımlar hangi bölüm mezunusunuz ben edebiyat öğretmenliği mezunuyum alımlarımız az diye çalışma istegimde hiç gelmiyor bu sene bebeğim küçük hiç konu çalışma imkanım yok ama deneme amacıyla girecem seneye düzenli çalışıp girmeyi düşünüyorum o yüzden şimdiden yavaş yavaş başlasam seneye daha iyi girebilirim diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda