kuzeyildiz Bebeğim 10 aylık dede ve baba gibi kelimeleri dedededede bababababa gibi ard arda getirerek ara ata söylüyor ama bunun dışında hiç birşey söylemiyor her söyleneni anlıyor konuşma kelime için erkenci tavsiyelerinizi alırım
A2B4 kuzeyildiz Benimde 10 aylık bebeğim var.dede,mama,baba anne diyor ama birşey dediğimde anlamıyor…sizin bebeginiz neleri anlıyor ?
A2B4 kuzeyildiz bu arada çok kitap oku,herşeyi anlat sürekli konuş evde iş yaparken vs….Ama su da bir gerçek konuşma inan bana genetik kiz kardeşim bebeğine herşeyi yaptı ekran dahi sifirdi kendisi eğitimci ama bebeği geç konuştu😂
Nereleregidem kuzeyildiz benimki de on aylık olmak üzere. Arada susuyor arada dilleniyor aynı şekilde babababa diye. Şu an suskun. Bir de gel demeyi öğrendi keyfi olursa 😕
Aksmom kuzeyildiz benim kızım 9.5 aylık anne,baba , mama, meme,al,gel bunları söylüyor bilinçli olarak sıfır ekran , sürekli konuşuyoruz onunla ve bol bol kitap okuyorum
kuzeyildiz Nereleregidem evet bizde aynı şekildeydiz bazen susuyor bazen sabahtan akşama dedede bababa vs sadece bukadar asla ekran yok bizdede
Nereleregidem A2B4 valla sürekli söylüyorum ya ordan öğrendi sanırım. Mama sandalyesinden alırken gel diyorum. Yataktan alırken gel diyorum duya duya öğrendi sanırım bir şeyi almak istediğinde keyfi olursa gel diyor. Bunu bilinçli yapmadım fakat alkışı sabah akşam gosterip tekrarladım alkış deyince yine keyfi varsa el çırpıyor sanırım biraz fazla duymayla alakalı
Hep-sevgiden kuzeyildiz aklımdan geçenleri yazmışsınız bnm oğlumda 9 buçuk aylık bababa dedede seklinde söylüyor bunlarida hergun söylemiyor bazen ayde gibi birsey diyordu bıraktı onu bide gagaga gibi falan ama bilinçli yada bilinçsiz kelime yok
portakalcicegi7 Dedd ded ded ,baba, anneee gehhhh (gel olduğunu düşünüyorum) bide evimiz çevre yolu üstünde bak araba diyorum sık sık aba diyor araba demesidir heralde 🤣bide parka götürürüm kedi miyav annem derim görünce yaaaaaa der o kadar
Noriye kuzeyildiz bizdede herseyi anlıyor sürekli konuşma halinde ama bazı şeyler net çıkıyor çorabını ayakkabısını ne biliyim epey şey biliyor zorda kalınca meme diyor birde baba yoğun şekilde söylüyor hadi gel gel der gibi söyleniyor ama parmak uzatıp bu yapmıyor ama istediği yönü anlatmaya çalışıyor